On-line verzamelbak?

Sinds een week of twee ben ik met Ron Onrust van de NGN in gesprek over de NGN Nieuwsbrief. Namens de NGN is Ron auteur van de NGN Nieuwsbrief, een zeer prettige nieuwsbrief op ICT-gebied. Lekker no-nonsense, geen of zeer weinig reclame, lekker to the point enzo. Echt een prettige resource dus.

Ron zoekt al tijden bijdragen van lezers voor een bepaalde column (Tips, Tricks & Tools) van deze nieuwsbrief en aangezien ik de NGN wel het eea verschildigd ben, voel ik me wel geroepen om mijn eigen Utils-directory eens door te spitten. Komende tijd zal ik dergelijke zaken ook wel hier posten, zodat Ron ze gewoon hier kan wegplukken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Lessons Learned - Cisco ASA 5505 and TCP request discarded

Change the default telnet client

Printing to LPD Printer Is Slow or Fails with Windows